Writer

My photo
Selangor, Malaysia
I may not be the prettiest, smartest or strongest, but at least I am me, and don't pretend to be someone that I'm not meant to be. :)

19 Mar 2012

Tanggal 18 Mac

Tanggal 18 Mac..Genap usia aku 25 tahun..Bukan 15 tahun lg yer..Rupanya pejam celik kejap je masa tu belalu..Dah dewasa rupanya aku ni..Cam tak berapa nak sangka pulak..Tak puas sebenarnya melalui zaman remaja..Hahaha! Seronok weh..Zaman remaja aku adalah zaman kenakalan aku juga zaman kedegilan aku..Aku mengaku aku memang sorang yg sgt degil sbb kawan2 aku sendiri pon cakap satu sikap yg aku masih tak ubah sampai sekarang ni ialah sikap DEGIL..Nak buat mcm mana dah memang dr azali lg aku camni..Degil aku pon masih ramai lg orang yg berkawan dgn aku..Terima kasih la sbb masih berkawan dgn aku yg tak berapa comel ni..Hahaha!

Sempena 18 Mac, aku terima banyak notification ucapan ulang tahun kelahiran aku melalui Fb..Bukan nak bangga, kalau dikumpul dr akaun pertama sampai akaun kedua adalah hampir 400 ucapan..Terima kasih la kawan2 ye sbb mengingati hari jadi aku dan mendoakan yg baik-baik utk aku..Aku pon doakan kalian semua sejahtera, semoga sukses selalu dan sentiasa diberkati Yang Maha Esa..Tak lupa juga kpd kengkawan yg bg ucapan melalui SMS dan panggilan..Semestinya kengkawan aku suka sbb aku dpt panggilan percuma selama 7 hari dr Celcom dan 1 hari dr Maxis dan dah tentu siapa yg pakai Celcom tu dptlah bergayut sepuas-puasnya dgn aku sbb aku yg call korang..Hahaha!

Satu kejutan buat aku apabila kawan sekerja aku bg sebuah kotak merah utk aku..Siap berbalut reben merah gitu..Nak tau apa benda tu? Scroll ke bawah sbb aku sertakan sekali imej hadiah tu..Tp kalian jgn salah sangka sbbnya kawan aku tu perempuan tau..Bukan lelaki..Memandangkan aku dah semakin meningkat dewasa, so dah takde siapa lg dah yg sudi bg hadiah hari jadi kat aku..Sedih kan? Masa kecik-kecik dulu puas dpt teddy bear..Tu lah simbolik bg kaum Hawa mcm aku ni..Teddy bear, teddy bear..





Okaylah, aku dah takde apa nak taip lg so aku rasa sampai takat ni jelah..Nanti sambung lg..BYE!


P/S: Thanx to June for this lovely present..I'll appreciate it.. :)



No comments: