Writer

My photo
Selangor, Malaysia
I may not be the prettiest, smartest or strongest, but at least I am me, and don't pretend to be someone that I'm not meant to be. :)

30 Mar 2012

Menuding Jari?

Maaf kalau entry aku ni boleh menyebabkan ketidakpuasan hati individu ni, tp apa yg aku nak sampaikan di sini sebenarnya aku memang marah sgt-sgt dgn sorang Hamba Allah ni sbb dia dah menuding jari kat aku..It's okay kalau Kau dah punya yg baru, aku cuma nak ingatkan yg kau sebenarnya dah lupa daratan..Kau ibarat seperti kacang lupakan kulit..Nak tau kenapa? Jawapannya ada pd diri Kau sendiri..Kau lah puncanya dan Kau lah penyebabnya dan agak logik jugak kalau aku cakap semua jawapan kpd persoalan ni terletak pd diri Kau sendiri..Kau jgn nak kata benda yg buruk-buruk pasal aku sbb aku rasa aku tak pernah nak khianat dgn Kau tp Kau yg khianat dgn aku sebenarnya..Kau masih ingat atau Kau dah lupa? Lagi satu pesanan aku, kalau bukan kerana aku, HARAM takde sorang pon skandal-skandal Kau yg nak tolong Kau masa Kau susah..Apa yg aku buat semuanya bersebab tp Kau masih lalai dan Kau ingat apa yg Kau buat tak terkena pd diri Kau sendiri? Kau silap sebenarnya..Memang tak semua manusia tu sempurna tp Kau pon haruslah sedar yg Kau pon bukannya sempurna sgt..Kalau Kau tak pandai nak manage kewangan diri Kau, sampai bila-bila pon Kau takkan maju..Dan kalau Kau tak pernah nak tipu orang sana-sini, dah tentu semua orang akan respect dgn diri Kau..Tp Kau tak pernah terfikir semua ni..Sekarang Kau tuduh akulah penyebab Kau jatuh, sebenarnya Kau silap..Kau yg menjatuhkan diri Kau sendiri..Kau tak sedar ke?? Kau bangga, Kau ego lepas Kau dah punya yg baru..Tp apa yg aku nak sampaikan, Kau sebenarnya tak jujur dgn mereka semua tu..Aku tau..Kau hanya nak melengkapkan kuota agar cukup 4 forum..Perkara yg sama juga Kau lakukan seperti sebelum ni..Sejujurnya aku nak cakap kat Kau, aku dah tak percaya kat Kau lagi dan aku dah mulai HILANG rasa hormat pd diri Kau..Aku dah tak hormat Kau lagi sbb Kau tak pernah nak hormat aku..

No comments: