Writer

My photo
Selangor, Malaysia
I may not be the prettiest, smartest or strongest, but at least I am me, and don't pretend to be someone that I'm not meant to be. :)

19 Sep 2011

Petanda di Sebalik Mimpi

Mimpi!! Semua org pon pernah b'mimpi kan? Ada mimpi yg baik dan ada juga mimpi yg buruk.. Tp aku hairan kenapa sejak menjak ni aku selalu dpt mimpi yg buruk2 pasal seseorg tu..Mungkin sbb aku terlalu marahkan dia..Aku x dpt nak marah dia face-to-face, so amarah tu pon masuk ke dlm mimpi aku..Tp bkn mimpi yg baik2-lah tentang dia..Hairan..Ahhh, lantak-lah! Lgpon mimpi tu kan cuma permainan tidur jer..Betul x?

Beberapa hari yg lalu, aku dpt satu mimpi yg lain mcm pelik skit..Mmg sgt lain dr yg lain-lah! X pernah pulak aku dpt mimpi yg mcm ni sebelum ni..Tu pasal aku kata mimpi aku kali ni agak pelik dan lain skit..Mcm ni mimpinya, aku b'mimpi aku sdg berada dlm sebuah hutan seorg diri dan xde sorg pon penghuni dlm hutan tu..Pastu ketika aku sdg b'jalan, tiba2 aku t'jumpa sebuah kolam yg besar..Jernih airnya..Dan ada pelbagai jenis bunga yg b'warna-warni b'taburan di atas air kolam tu..Aku rasa sgt teruja-lah sbb x pernah jumpa kolam yg sebesar tu, tambahan pula ada bunga yg pelik2 bentuknya dan b'warna-warni pulak tu b'taburan di atas air kolam tu..Mmg sgt indah!

Hurmmm..Aku nak tanya ni, apa agaknya eh petanda di sebalik mimpi aku tu? Korg paham x? Aku lg lah x paham..Dah berapa hari dah aku b'fikir tentang mimpi aku ni..Kalaulah ada org yg boleh m'tafsirkan mimpi aku tu..

No comments: