counter

Writer

My photo
Selangor, Malaysia
I may not be the prettiest, smartest or strongest, but at least I am me, and don't pretend to be someone that I'm not meant to be. :)

17 Sept 2011

Lelaki Berjanggut


"Lelaki Berjanggut"..Mesti korg rasa hairan-kan kenapa aku post entry ni..Sbbnya aku nak share serba sedikit tentang kenapa aku suka lelaki yg berjanggut..Bg aku, lelaki yg bela janggut ni x semestinya nampak x kemas atau mcm terlalu tua..Tp mmg pon biasanya bapak2 dan pakcik2 kebanyakannya bela janggut..Bak kata org2 tua, "sunnah Nabi"..Itu mungkin satu sebab..Tp bg aku, lelaki yg bela janggut ni nampak lebih maskulin dan kacak..Hahahaha! Jgn kerana statement ni, org akan anggap aku ni perempuan miang atau yg sekutu dgnnya..Bkn kerana tu, tp dah mmg naluri aku ni sukakan lelaki yg berjanggut..Tp lelaki yg muda-lah..Lelaki yg dah pangkat bapak2 tu, aku bukak langkah cabot lari selamatkan diri dulu..Wakakakaka!!!

So, oleh itu..Aku dah berniat nak cari lelaki yg berjanggut..Tp biarlah lelaki tu jenis yg rajin merapikan janggutnya dan seorg yg kemas serta pembersih..Baru la terserlah ke-maskulin-an dan ke-kacak-an diri tu..Hehe..The most important is, aku impikan seorg lelaki yg bertanggungjawab, penyabar, suka berterus-terang, bertolak-ansur, memahami dan pandai serta tau cara nak jaga hati aku..Sbb angin aku ni kekadang pasang-surut..Aku juga seorg yg agak cerewet..Haa, so seseorg lelaki tu mesti tau cemana caranya nak ambik hati aku time aku tgh moody..Hehehe..So, dear all guys, korg rasa susah ke senang nak memahami aku?




2 comments:

ijad said...

klaw bapak orang dengan pakcik tua xnak..amcam dengan bangla..? diaorang pn ade bela janggut gak..? hahaha..sure diaorang lagi tertawan kan hati kamu kan? (:

pocong said...

yg berjanggot itu adlh musang berjanggot ahahaha