counter

Writer

My photo
Selangor, Malaysia
I may not be the prettiest, smartest or strongest, but at least I am me, and don't pretend to be someone that I'm not meant to be. :)

20 Dec 2011

WTF!!

Tak tau nak cakap apa..Tp mmg agak bengang jugak-lah kan sbb akaun Fb aku yg official punya tak boleh nak 'log in'..Waduh, lagi sekali akaun Fb aku tak boleh nak buka..Dulu ZN II dah kena hack, sekali gus kena delete terus..Agak bengang, kan? Sayang siot akaun yg itu kena delete sbb banyak senarai kawan2 aku dlm tu..Actually aku mmg ada 1st account (official), ZN..Dah bertahun-tahun menapak kat Fb..Sejak tahun 2005 lg..Akaun yg paling aku sayang sekali..Tp hari ni aku nak 'log in', tak boleh..Sialan! Lg sialan apabila ada manusia durjana sanggup hack dan delete terus akaun ZN II aku tuh hujung tahun lepas..Mentang2 lah kau kaki hackers, agak2 la kalau nak men-dajal-kan orang sekalipun! Seronok ke buat kerja haram jadah mcm tu?

Neway, aku harap hari esok aku dah boleh 'log in' kembali akaun ZN aku tuh..Pelizzz-lah pengasas Fb..Kalau nak upgrade pon, takpe..Asalkan jangan hilangkan akaun aku yg itu.. :(


P/S: Nasib baik ZN III boleh 'log in' mcm biasa.. :)

No comments: