Writer

My photo
Selangor, Malaysia
I may not be the prettiest, smartest or strongest, but at least I am me, and don't pretend to be someone that I'm not meant to be. :)

17 Oct 2011

Alah..ALASAN!!!

Fon rosak! Xde kredit! Mmg semua tu alasan lapok la bg aku..Mcm aku ni bodoh dan bengap sgt! Xyah nak buat alasan yg agak kuno mcm tu boleh x? Skrg ni zaman dah moden..So buatlah alasan yg agak canggih skit..Konon nak kata fon rosak..Pdhal pakai fon tu lg canggih-manggih dr fon aku kan..Kalau betul rosak, pe salahnya hantar repair kat kedai..Xkan pokai kot? Amboi, kalau bab mengayat pompuan kemain lancang lg yer..Mampu plak bercerita ngan pompuan sana sini yg diri tu sgt mewah! Nak kata xde kredit, tipulah sgt..Kalau keluar berjoli dgn pompuan sana sini banyak plak duit..Penuh je poket tu kan..Tp kalau tiba hari nak bayar itu ini, tetiba migrain plak..Konon kata x mampu..Alahai, alasan kuno lah der!


Satu2 pompuan kau buang..Pasal apa? Pompuan yg konon dgn egonya kau ckp dialah yg paling terbaik diantara semua tu pon kau dah buang..Apa kes? Patutlah pompuan tu up status ngan komen sedih2 mcm dah ditinggalkan..Kecewa-lah tu! Rupanya mmg jangkaan aku betul-lah! Dulu pompuan tu kemain megah lg siot bila kwn2 dia post kat wall yg kononnya dia dah berjaya "merampas" kau..Tp skrg, tinggal debu jer? Tu lah, bongkak lg..Bangga sgt kan sbb dpt rampas kau dgn jayanya..Ahahahaha..Kelakar siot!!! Akhirnya kau tendang gak pompuan tu dr hidup kau..Apa dah jadi? Kau buang x semua gambar2 dia dr fon kau? Dgn bangganya kau simpan gambar dia, bkn sikit tp banyak plak tuh..Depan mata aku sendiri kau buat muka selamber bila aku soal kau tentang gambar pompuan gelap kau tu suatu ketika dulu..Aku masih ingat lg, gambar aku satu pon xde dlm simpanan kau..Aku masih ingat lg, nama aku pon kau dah tukar drpd nama manja kpd nama singkatan aku..Aku redha jer beb! Sbb nama kau aku x pernah bubuh nama manja pon..Aku bubuh nama sebenar kau ok! Terang-terangan kau bubuh status relationship kau bersama pompuan gelap kau tu dlm Fb..Aku redha jer beb! Aku xtau la berapa byk pompuan simpanan yg kau ada, kan..Sbb depan aku dgn jujurnya kau cakap aku ni pasangan kau..Tp depan pompuan lain kau cakap mereka tu lah pasangan kau..Aku redha jer beb! Kau susah kau carik aku mintak tolong..Tp bila kau senang kau lgsg x carik aku, malah kau buat2 lupa kat aku..Mcm tu ker? Aku redha jer beb! Mcm2 kes aku dengar pasal kau dgn pompuan tu, pasal kau dgn pompuan ni..Aku diam jer wpon hati ni mmg sakit bagai nyawa dicabut malaikat..Tp aku redha jer beb! Yg penting skrg, aku rasa aku dah xde feeling kat kau lg sbb kau dah byk kali buat aku sakit hati..Sungguh aku dah xde feeling lg..Wpon kau carik aku dan mintak maaf kat aku beribu kali, aku sentiasa berfikir berkali-kali samada maaf kau tu perlu dipertimbangkan atau x..I'm sorry, ok! Skrg ni kau dah mulai rasa keperitan hukum karma tu kan?




P/S: Sakit hati datang lagi!!!

No comments: