counter

Writer

My photo
Selangor, Malaysia
I may not be the prettiest, smartest or strongest, but at least I am me, and don't pretend to be someone that I'm not meant to be. :)

5 Sept 2012

Sepi

Okesss..Dah sebulan lebih aku mendiamkan diri dari menulis di blog..Sepanjang masa tersebut aktiviti aku tersangatlah padat dgn jadual kerja yg agak mcm harem..Start bulan puasa je, mesti jadual pack giler..Sama mcm tahun2 yg lepas sampaikan aku sendiri pon dah naik menyampah dah! Sejak menjelang raya ni jadual kerja aku dah pulih seperti sedia kala, melainkan kalau budak2 baru kat tempat kerja aku tu tak buat perangai yg agak boleh ditampar laju2 menggunakan kaki..Nak rasa penangan, dipersilakan!

Raya tahun ni tak semeriah tahun2 yg lepas dan sememangnya sebelum2 ni pon raya memang tak meriah sgt pon..Memandangkan keadaan kesihatan ayah aku yg agak kurang stabil ketika tu, so balik kampung pon cuma 3 hari je..Selalu sampai 5 hari menetap kat kampung..Ayam2 kampung pon dah tak kelihatan lagi..So time subuh je dah takde kedengaran bunyi suara ayam jantan berkokok dgn megah..Haha!

Kadang2 aku terasa penat gak dgn kerja aku sekarang ni..Entah kenapa ada kalanya timbul perasaan sgt boring dgn suasana sekarang ni..Mungkin sebab aku susah nak meluangkan masa utk bersama dgn family dan kawan2 aku kot..Aku pon nak jugak enjoy bersama dgn kawan2 sementara aku masih single dan belum jadi bini orang lagi..Dah kawen nanti, takde maknanya perkataan enjoy tu bagi aku..Haha! Chenta hati, jangan marah ye bila baca statement ni..Mana tau nanti awak terasa hati ke..

Rasanye mcm dah takde apa lagi yg aku nak tulis kat sini..Ada lagi tp bukan dlm tajuk yg ini..Banyak celoteh plak aku ni kan..Chow!

No comments: