counter

Writer

My photo
Selangor, Malaysia
I may not be the prettiest, smartest or strongest, but at least I am me, and don't pretend to be someone that I'm not meant to be. :)

14 Sept 2012

Ungu is Purple



Kadang2 aku dok berangan,
"Kalo la aku ada banyak duit, aku nak make-up kereta aku tu kasi cun!"
Hahaha..Mimpi je kan! Tp takpe, aku nak simpan modal skit2 utk transform kereta kesayangan aku tu..Aku tak la pakai kereta mewah mana, buatan Malaysia je pon..Support local brand ok! Tak tersentap pon hati aku ni kalo kawan2 dok persenda aku pakai kereta tak mewah ni..Yg penting, kereta aku tu la yg membolehkan aku bergerak ke mana aje..Itu pon rezeki aku setelah berbulan lamanye aku ikat perot simpan RM sbb nekad nak beli kereta..Jeles weh tengok kengkawan dah pakai kereta sendiri..Akhirnya aku dpt gak sebijik..Tu pon agak berat poket nak bayar tiap2 bulan..Anyway, Alhamdulillah.. :)


Dulu aku dok slalu terbayangkan kalo aku ada kereta, aku nak kereta kaler mcm ni..Tp apakan daya, dpt plak kereta yg sgt2 berlawanan dgn kaler fevret aku..Actually, aku ni penggemar kaler purple..So apa2 barang je pon aku mesti nak kaler purple jugak..Orang cakap kalo nak cat kereta, modal agak mahal..Tp takpe, tak mematahkan semangat aku pon nak kumpul modal skit2 utk tukar cat kereta aku..Yg pasti, aku nak kaler yg mcm dlm gambar ni jugak..Tanak kaler lain dah!



Okeysss..Yg ni plak sportrim fevret aku..Aku ni memang kuat berangan kan? Tak kesah la orang nak cakap apa pon..Sememangnye kalo dah cat kaler purple, of course la sportrim pon senada dgn kaler kereta..Baru la classsss!!!

P/S: Nanti aku update lg kesah2 aku ni..Cukup la sampai sini aje utk tajuk entri yg ni..Bye! :)


No comments: