counter

Writer

My photo
Selangor, Malaysia
I may not be the prettiest, smartest or strongest, but at least I am me, and don't pretend to be someone that I'm not meant to be. :)

15 Sept 2012

Gerun weh!



Sebentar tadi aku ada terbaca satu entry dari seorang blogger yg tak kurang hebatnya mengenai tanda2 kiamat kecil..Bila dah baca, rasa gerun jugak weh! Tanda2 kecil dah nampak jelas ketara, tp yg tanda2 besar bakal berlaku..Diingatkan balik, aku ni bukanlah makhluk yg sempurna..Takut kalo tak sempat nak bertaubat, macam mana? Dan aku pon tak tau kenapa sejak-menjak ni aku gemar baca entry2 yg macam tu..Biar terbukak skit pintu taubat utk aku ni..Moga2 dpt la cahaya keimanan tu sebelum matahari terbit di tempat tenggelamnya..

Ni aku bg link blog tersebut supaya korang boleh klik dan baca dgn mudah tanpa perlu bersusah-payah memerah tenaga mencarinya di Google..

http://nizarazu.com/2012/06/28/tanda-tanda-kiamat-kecil-telah-lengkap-sempurna/ 

Semoga kalian mendapat keberkatan..Amin.. :)


No comments: