Writer

My photo
Selangor, Malaysia
I may not be the prettiest, smartest or strongest, but at least I am me, and don't pretend to be someone that I'm not meant to be. :)

7 Sep 2012

Kekadang


Kadang2 aku jenguk laman sosial dia..
Walaupon dia dah takde dlm friendlist aku..
Dan aku pon dah takde hati nak add dia semula..
Bukan sbb aku nak stalker dia dan sbgnya..
Sekadar jenguk, dan aku pon tak tau kenapa..
Dia nampak bahagia sangat dgn teman baru dia..
Aku bukan cemburu, aku bukan rindu..
Tak pernah timbul pon perasaan dengki tu..
Cuma aku harap dia bahagia bersama teman baru..
Aku dah tau yg aku bukan utk dia..
Memang dulu aku selalu sakit hati dgn dia..
Banyak sbb kenapa aku jadi mcm tu..
Dia banyak buat salah dgn aku..
Tp dulu dia tak pernah nak berubah..
Mungkin sekarang dia makin berubah, siapa yg tau..
Aku harap aku tak kan jumpa dia lagi..
Ada sbb kenapa aku berharap mcm tu..
Walaupon dia tak berada jauh dgn aku..
Bumi ni luas, tp tak semestinya dia boleh hilang
dr pandangan aku..
Kalau bertemu, aku tak kan menyapa dia siapa..
Sbb aku tak nak ada rasa benci dgn dia lagi..
Dan aku mengharap kita tak pernah kenal,
tak pernah bersua, tak pernah berhubungan..
Aku tak nak kenal dia lagi..
Sbb dia sendiri yg buat aku rasa benci..
Kebencian yg entah sampai bila akan reda..
Aku pon tak pasti..

No comments: