counter

Writer

My photo
Selangor, Malaysia
I may not be the prettiest, smartest or strongest, but at least I am me, and don't pretend to be someone that I'm not meant to be. :)

27 Apr 2012

Maaf, Bukan Aku!


Aku selalu dicari dan terus dicari..
Dan aku selalu diuji dgn benda-benda yg aku sendiri tak pasti..
Aku lagi yg disalahkan dan terus dipersalahkan..
Walau bukan aku, tp aku juga yg harus menempuh segala dugaan..

Kadang aku penat, kadang aku lemah..Bukan aku yg pinta ditimpa pelbagai masalah..
Bila ia datang, aku rasa sangat sakit..
Tapi bila ia pergi, aku tetap rasa sangat perit..

Masalah kau, tiada kaitan dgn aku lagi..
Aku bukan tempat utk dijadikan pengganti..
Aku ada dunia aku, aku ada kehidupan aku..
Jangan kaitkan masalah kau dgn aku satu demi satu..


So, PLZ GO AWAY!


No comments: