counter

Writer

My photo
Selangor, Malaysia
I may not be the prettiest, smartest or strongest, but at least I am me, and don't pretend to be someone that I'm not meant to be. :)

22 Mar 2013

March..I'm back!

Salam semua,

Dah dua bulan lamanye aku tak berblog ya. Sunyi sepi dah blog aku nie. Neway pembaca blog aku semakin bertambah bilangannye walaupon follower aku tak bertambah. Hehehe.. Alah, tak kesah la semua tuh.

Mac..bulan nih ade surprise. Surprise tu takde la surprise sangat. At least masih ade yg mengingati. Terima kasih banyak2 kepada yg sudi mengingati birthday aku. Hahaha..


Kek dari family

Kek dari staf

Hadiah dari semua


Sesungguhnya bulan nih umur aku dah genap 26. Macam tak percaya rasanye aku dah dewasa skang nih. Tapi kawan2 cakap, orang cakap aku sangat childish. Maybe cara aku, gaya aku yg menampakkan aku macam kanak2 riang ria. Ye kot! Yang penting aku selesa dan aku bahagia dengan cara aku ni. *Fizikal aku kecik, tu pasal orang cakap aku budak2*







No comments: