Writer

My photo
Selangor, Malaysia
I may not be the prettiest, smartest or strongest, but at least I am me, and don't pretend to be someone that I'm not meant to be. :)

20 Aug 2011

Brain wash

Kadang2 aku sendiri pon x paham kenapa semua ni terjadi..kadang2 aku rasa penat..kadang2 aku rasa lemah..kadang2..haih!

Bila aku fikir2 balik, teruk sgt ke aku ni? Tah la, aku perlukan pendapat dr semua org..sbb ada kalanya aku rasa mcm salah sgt..ada kalanya aku rasa serba salah sgt..AKU TERLALU PERCAYAKAN ORG KE? AKU TERLALU PREJUDIS KE? jawapannya..entah-lah!!!

Seteruk2 perangai aku..seteruk2 kelakuan aku..aku jaga batas aku..tp mungkin di luar batasan, aku xtau-lah! Aku tau ada kalanya aku ni jenis 'yg suka cakap main lepas' jer..aku sedar tu..tp al-maklumlah bila diri dah terasa tergugat, dah rasa tertipu..mcm tulah jadinya..MAAFKAN AKU KALAU AKU ADA BUAT HATI KAU TERGURIS..BUAT KAU SEDIH..

Terima kasih sbb kau dah jelaskan semuanya..tp tulah, rasa sedih dan kecewa tu tetap ada..KENAPA SEKARANG AKU BARU DPT TAU SEMUA NI? Maaflah kalau sebelum ni aku x tanya kau dulu..tp tulah, benda dah terjadi pon..KALAULAH AKU BOLEH PUTARKAN BALIK MASA..

Sbnrnya aku sendiri pon x paham..byk betul dugaan..kenapa aku kena lalui semua ni? Aku sedih tau x..tp aku terpaksa hiburkan hati aku sendiri..sbb tu org xtau aku ada masalah ke x..aku terpaksa cover semua tu..buat muka hipokrit mcm org yg xde masalah..tp ada kalanya mood aku agak x stabil jugak..kpd kawan2 kat tempat kerja aku, maaf sgt2 kalau aku ada termoody dgn korang semua..

Satu perkara lg yg perlu kau tau..aku ada sorang kawan baik..dia la tempat aku mengadu nasib..pasal kau pon aku mengadu kat dia..dia yg selalu bg nasihat kat aku..selalu bg semangat kat aku..apa yg buat aku rasa sedih sgt2, bila kawan baik aku tu sendiri boleh memahami aku lebih dr kau..KENAPA? aku selalu berharap kau boleh memahami aku lebih drpd kawan2 aku sendiri..

Sampai skrg..aku masih x paham lg siapa aku pd kau..sbb aku xtau kedudukan aku di mana.. status aku sbg siapa..noktah!


P/S: entah kenapa tiba2 aku boleh menangis lepas terbitkan catatan ni..HANYA TUHAN SAJA YG TAU..

No comments: